söndag 8 mars 2009

Tack för kalaset!



Jag är inte så snitsig på att få sånt här snyggt men jag ska öva mer.
Ville bara i all hast lägga in några bilder från festen som min älskade make ordnat i lönndom till min födelsedag.
Det är sällan jag tappar hakan men som du ser hände det....
Dottern är belåten med att ha varit med i konspirationen och gubben bör verkligen vara nöjd. Han lurade mig att vi bara skulle ut och äta och att en klänning skulle nog sitta fint...
Jag hade aningar om att det skulle bli något då han inte lät mig ordna något eget kalas men jag fick inte veta vad. Grannar och arbetskamrater visste och höll masken men jag blev lurad å det grövsta. Jag trodde en massa saker men när bilen så småningom hamnade på vägen mot Dalarö så var jag på väg att ruttna ordenligt. Vaddå? Dalarö? Hur dött som helst den här tiden på året och hit kan ju inte en jäkel ta sig så här lär det bara bli gubben och jag och traktens fyllon. Men när han ansträngt sig och försökt bjuda ut mig fick jag ju inte visa mig besviken.
När vi närmade oss Mysing så fick jag syn på en skylt "Abonnerat mellan 17-21" ?????
Han motade in mig och därinne stod 25 personer och sjöng!
Jag fick veta att mina vänner är bättre på att luras än vad jag nånsin trott. Det är fult att ljuga men det här var så himla kul!
Tack alla lögnare och tack till Restaurant Mysing som ordnat en jättertrevlig kväll!

1 kommentar:

Linnea sa...

Hihi det var roligt att de lurade dig, å tråkigt att jag inte var med...men jag älskar dig och vi ska åka till Prag å dricka öl och kolla på hus och gå på karlsbron! Hurra!
Pusselipuss